Bij de derde inbraak bestond de geclaimde schade uit gestolen achterlichten, radio/ navigatiesysteem, stuur met airbag en aircopaneel. [gedaagde] heeft op 26 januari 2016 aan ASR gemeld dat op 22 januari 2016 weer in de auto was ingebroken.
Volgens het rapport van Dekra van 28 april 2016, heeft [gedaagde] op vrijdag 22 januari 2016 internetaangifte gedaan, waarin zij heeft vermeld dat zij: “vanochtend om 08.30 uur zag dat (…) er weer was ingebroken.”
ASR heeft weer Dekra ingeschakeld. Dekra heeft de auto op 1 februari 2016 omstreeks 12.00 uur met een transportvoertuig bij [garage] op laten halen voor vervoer naar haar garage in Uden en heeft de auto onderzocht. In het rapport van Dekra van 28 april 2016 staat:
“Onze bevindingen hebben wij separaat gerapporteerd. Bijzonderheden:
• De tellerstand bij het ophalen in [plaats] bedroeg
156.038
kilometer.
• Door DEKRA is niet met het voertuig gereden.
(…)
• De Volkswagen bleek uitgerust met H7-koplampunits. Deze hadden wij ook reeds waargenomen bij onze inspectie op 11 december 2015 (…)
• De bestuurdersairbag en het audiosysteem ontbraken, evenals de achterlichten.
(…)
• Onderzoek leverde informatie op over de volgende relevante storingen:
(…)
Richtingaanwijzers achter bij kilometerstand 156.038
Mistachterlicht bij kilometerstand 156.038
Achteruitrijlicht bij kilometerstand 156.028
Stuurairbag bij kilometerstand 156.028 d.d. 20-01-2016 11.00 uur
Passagiersairbag bij kilometerstand 156.038 d.d. 01-02-2016 10.36 uur
Aircomodule bij kilometerstand 156.038
(…)
De afstand tussen [straat] in [plaats 2] en [adres] in [plaats] bedraagt (blijkens controle middels een af-fabriek navigatiesysteem uit 2014 in één onzer leaseauto’s) circa 10 kilometer. Deze afstand is belangrijk in verband met de storingsinformatie.”