Op 12 december 2011 is een evaluatieformulier omtrent het functioneren van [geïntimeerde] opgemaakt. Daarin is, onder andere, vermeld, zakelijk weergegeven:
Professionele en persoonlijke ontwikkeling
Takenpakket/opdrachten
1. Pallets maken, eenvoudige wandjes voor Industria e.d.
Prestatiebeoordeling
Vaktechnische kennis
[B] moet vaak dingen opnieuw uitleggen, terwijl [geïntimeerde] deze producten al vaak heeft gemaakt.
[geïntimeerde] lijkt de dingen dan te vergeten.
Taakuitoefening
Een aantal punten zijn door [B] als matig beoordeeld (Letten op juist materiaal
verbruik/Nauwkeurigheid). Dit komt doordat [geïntimeerde] soms lijkt te zijn vergeten hoe de dingen moeten. Ook werkt [geïntimeerde] niet heel erg netjes.
Team kwaliteiten
[geïntimeerde] is soms te veel met andere dingen bezig, m.a.w. hij praat nogal veel.
Aandachtspunten/actieplan
Onthouden hoe dingen gemaakt moeten worden. Hierbij kritisch op zichzelf zijn.
Als [geïntimeerde] iets niet weet moet hij meer informeren bij [B] / [C] .
Hoofdstuk II - Prestatiebeoordeling
In de betreffende vakjes beoordelingen aangeven conform onderstaande tabel.
U = Uitstekend (Functievervulling: op zeer hoog niveau, in cijfer: 9 - 10)
G = Goed (Functievervulling: boven het vereiste niveau, in cijfer 8)
N = Normaal (Functievervulling: op het vereiste niveau, in cijfer 7)
M = Matig (Functievervulling: (nog) onder het vereiste niveau, in cijfer 5 - 6)